Dag 18 en 19 (LA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hugo en Manouk - WaarBenJij.nu Dag 18 en 19 (LA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hugo en Manouk - WaarBenJij.nu

Dag 18 en 19 (LA)

Door: Hugo

Blijf op de hoogte en volg Hugo en Manouk

22 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zaterdag

Bewolkt; en ik krijg een sms van Barrett dat de vliegconditites niet goed genoeg zijn en de les wordt gecancelled. Ook Manouk d'r les moet er aan geloven. Een goed moment om de rest van het weekend naar LA te gaan. Na het inpakken van de weekendtas en lunch onderweg naar LA. Na het droppen van de tas bij het hotel (regency inn) meteen naar Getty center gereden. Een museum in de heuvels van LA. Erg mooi gelegen. Vanaf dr parkeerplaats ga je met een trein naar boven waarvandaan je een mooi uitzicht hebt over de stad. Het zijn allemaal verschillende strakke gebouwen met een mooie tuin. De exposities hebben we snel gezien; niet al te bijzondere werken. Hierna rijden we via Bell-air /westwood en Beverly Hills naar Hollywood opzoek naar de walk of Fame. Eigenlijk valt de straat een beetje tegen. Eigenlijk beetje Damrak voor de sluiting van alle loesje tenten. Lijkt wel of ze de winkelruimte maar gewoon met iets vullen om niet leeg te staan. Daarna maar weer ri Beverly Hills gereden omdat we daar wat leuke restaurants op de heenweg hebben gezien. We besluiten te eten bij een Frans restaurant 'petit four'. Leuk restaurant; zo'n Amerikaan met Frans accent en goed eten. Hierna ri huis gereden op de laatste procenten batterij van de TomTom en lekker geslapen in onze super kingsize bed (waar we er ook nog eens 2 van hadden).

Zondag

De wekker gaat alweer vroeg; eigenlijk veels te kort. Had nog wel uren in dit bed kunnen liggen (cursief). We hebben kaarten voor de Warner bros vip tour geboekt. We zitten gelukkig dicht bij de studio's dus kunnen na een korte stop bij de Starbucks voor koffie en cake de tour starten. Na een intro filmpje kunnen we in een een elektrisch golfkarretje plaatsnemen. We rijden het studio terrein over waar verschillende films worden en werden opgenomen.  Ook krijgen we een kijkje op de set van Friends, Big bang theory en ruimtes met auto's, decors en inrichting en het museum met bijv kostuums van Harry Potter. We kopen in de winkel 2 mokken van two and half men. Leuk aandenken.
We rijden nu via rodeo drive (de PC van la) naar santa Monica, om de pier te zien en even over het strand te lopen. Het lijkt een beetje op de pier van Scheveningen maar dan nog erger; soort vaste kermis op de pier. Na de hotdog op een stokje (moesten het proberen) onderweg naar huis gereden. Onderweg nog even bij de sprouts gestopt voor enroute lunch
en ingrediënten voor een echte pasta. Eenmaal thuis zijn we bezig geweest met de selectie van de beste co-schap pakketten van Manouk. Na het bedenken en invoeren van de criteria hebben we de excell sheet zo gepimpt dat de selectie wat beter te maken was. Alsnog een lastige klus met veel vragen als 'waarop moet ik selecteren?' wil ik wel naar Alkmaar om 0600 uur en bestaat tegen die tijd het Flevoziekenhuis nog wel... 2 a4tjes met alle mogelijke kleuren was het resultaat en nu maar hopen dat het goed gaat komen... Voor het slapen gaan nog wat vragen gemaakt die je moet maken voor je eerste solo. Misschien gaat het volgende week wel gebeuren... Tot die tijd veel oefenen.... Nu eerst op tuk, morgen om 0800 radio telefonie les.......

• 25 Oktober 2012 - 09:34

Carlien:

Lieve Luun en Hugo,

Wat klinkt het allemaal gaaf wat jullie aan het doen zijn! Wel een druk programma haha! Maar lekker van genieten! En ook voorzichtig aan natuurlijk ;)

Xx Carlien