Weer op avontuur! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Hugo en Manouk - WaarBenJij.nu Weer op avontuur! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Hugo en Manouk - WaarBenJij.nu

Weer op avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Hugo en Manouk

16 Juni 2013 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Iets meer dan een week geleden tickets geboekt, last-minute krijgt een nieuwe betekenis, geen all-inclusieve maar een tropische backpack bestemming.

Zondag moest alles nog gekocht en ingepakt worden. Visa konden we nog snel even regelen. En ben nog even de stad in gesprint voor deet en de lonely planet. Nog nooit zo onvoorbereid op vakantie gegaan, maar zo veel zin in onze bestemming. Het stond al een tijdje op m'n must go lijst.

'S avonds vlogen we met de vertrouwde KLM. Drie films later en een dutje waren we in KL. Na wat vertraging en nog een korte vlucht aangekomen in Ho Chi Minh city ofwel Saigon in Vietnam.

In Phnam Ngu Lao, backpackerswijk, een geusthouse geregeld. Super geinige straatjes vol met buitenlanders, kroegen en eetkraampjes. In het park was iedereen 's avonds laat nog aan het hobbelen en badmintonnen. Welcome to asia.

Om de hoek de vakantie ingeluid met plaatselijk pils en de eerste cocktail is een feit.